Kursus og efteruddannelse i ledelse

Som leder har du de bedste muligheder for at påvirke dine medarbejders trivsel og motivation. Men hvordan gør du det? Bliv klædt på med velfunderet teori og stærk praksis inden for alle typer af ledelse med ét eller flere af vores ledelseskurser eller akademiuddannelser.

Erhvervsakademiet MidtVest udbyder hvert år populære kurser og efteruddannelser inden for ledelse og projektledelse.

Det store udvalg afspejler efterspørgslen fra dygtige ledere og organisationer i Danmark, som erkender behovet for at bygge ovenpå allerede eksisterende viden og praktisk ledelseserfaring – med at få medarbejdere til at trives, skabe forandringer, løse konflikter eller lede projekter i mål.

Vi ønsker at formidle den nyeste viden og værdifulde ledelsesværktøjer, som er nemme at anvende efterfølgende i din organisation.

Vores akademiuddannelser i ledelse egner sig til ledere, som for nyligt har fået medarbejderansvar, eller etablerede ledere, som føler de kommer til kort i forhold til at lede og motivere. Fx i et nyetableret team eller i en ny eller (konstant) forandret organisation.

Vores bestseller-kurser inden for ledelse

Tag en hel efteruddannelse på akademi-niveau

Styrk din lederrolle

Vores mange tidligere kursister og studerende beretter, at de både føler sig styrket i lederrollen og på et personligt plan.

Indholdet i projektledelses- og ledelsesuddannelserne sikrer, at du får det fulde udbytte. Der er nemlig fokus på relevans, og aktualitet i forhold til hverdagen i din organisation.

Du vælger selv, om du ønsker at tage hele akademiuddannelsen i ledelse, eller om du vælger et enkelt kursus for at opkvalificere dig.
Både uddannelse og kurser er baseret på en kombination af teori, velfunderede metoder og dialogværktøjer.

Alle undervisere har desuden stor erfaring fra lederstillinger i erhvervslivet og stiller teoretiske værktøjer såvel som personlige erfaringer til rådighed.

Tidligere deltagere har fx taget dette med hjem

  • Øget trivsel og dermed performance hos medarbejdere
  • Håndtere konflikter hos personer, grupper og organisationsniveauer
  • Fastsætte en strategisk retning og dermed udvikle organisationen og motivere medarbejderne
  • Fastholde gode præstationer og loyale medarbejdere via selvindsigt i ens personlige lederstil og effektiv kommunikation
  • Skabe bæredygtige forandring via grundigt indblik i arbejdspsykologi i forskellige organisationsformer
  • Lede projekter i mål fra start til slut – med fuldt overblik over interessenter, økonomi, tid og kvalitet
  • Reduceret stress blandt medarbejdere

Kontakt og vejledning

Simone Torp
Simone Torp
Karrierevejleder
T: 29 69 81 70